luni, 15 februarie 2010

Pacanele....mama lor a dracu' de pacanele :)


Exact, acestea au fost cuvintele unui bun amic de-al meu dupa o seara "magica" prin cazinouri. Dar ce sa facem, cand in urma cu 4 ore avea in buzunar 28 de foi (pe micutul Caragiale) ...si acum a ramas doar cu bani de un meniu la "Mc"...aaaa mentionez, un meniu la "Mc" la 10 lei, ultimaaaa oferta :)

Da a fost o seara magica in "adevaratul" sens al cuvantului. Stiti reclama aceea de la o anumita banca comerciala, aceea in care semnul de la dobanda ii urmareste pe creditori peste tot: vacante, concedii, cumparaturi etc... eee uite asa ne-a urmarit pe noi zeita ghinion toata seara. Tot dadea in pacanea si nu iesea nimic, nici o speciala, nici o manevra, absolut nimic, n-a facut decat sa inghita, iar "camatarul" de serviciu sarea cu cate 100.

Ca sa ne inecam amarul, am fost in "pivnita" mea de pe Calea Victoriei si am sustras 2 sticle de vin, rosu sec (Chateau Saint Bonnet si Baron Pichaux). Sa va mai zic, ca m-am simtit vagabondul vietii mele dupa cum spunea mult prea regretatul Gheorghe Dinica. Umblu peste tot, din colt in colt,nu ma potrivesc niciunde, si pana la urma stau cu ea la masa, si ea ma minte....minte. :))

Asadar daca vreti sa dati drumul la ciocane, va sfatuiesc nu o faceti la pacanele, o sa fiti uimiti, dar "pacaneaua" loveste mai tare!

La cat mai multe ciocane,

G.M

2 comentarii: