luni, 8 februarie 2010

De unde pana unde "Ciocaniada" ?


Cam asa au sunat primele intrebari: de unde pana unde "Ciocaniada" ? si inainte de toate de unde pana unde ti-a venit ideea unui blog?



Ca sa raspund la prima intrebare, cred ca este mai simplu decat credeam. Ideea "Ciocaniadei" a venit pur si simplu din nimic, o intamplare, un joc de cuvinte, un exces de furie in timpul unei petreceri, toate acestea au dus la creeare ireversibila a "brandului" "Ciocaniada". Il numesc "brand", pentru ca deja am avut mai multe cereri de la diferiti prieteni, cu intrebarea, mai in gluma mai in serios: Pot sa folosesc "Ciocaniada" la statusul meu? "



Si asa va sa zica expresia "Dam drumul la ciocane " sau pur si simplu "Ciocaniada" au devenit in ultimile 2 luni, expresii din ce in ce mai cunoscute, bucurandu-se astfel de o notorietate sporita in randul tinerilor cu varste cuprinse intre 20 si 30 de ani.



Ca sa fiu mai explcit, cele doua expresii mai sus mentionate anunta, exprima, catalogheaza petrecerile, bairamele sau orice alta sursa de buna stare ce are ca nucleu distractia.



Daca imi aduc bine aminte, avand in vedere promisiunile prietenului meu Tonk, care se intoarce in seara aceasta de la Alba Iulia, vom avea partea de un vin rosu sec numai bun de degustat pe o astfel de vreme siberiana, deci pe scurt trebuie sa imi fac timp (deja s-a facut tarziu) sa ii invit pe toti "juniorii" in templul ciocanelor :)



Era complet sa uit, de cea de-a doua intrebare: De unde pana unde ideea unui blog? Ideea blogului, mi-a venit pe moemnt si nu am facut decat sa imi urmez instinctul. Cu dorinta de a transcrie in cuvinte asa zisele "ciocaniade" la care voi participa, astfel incat cei care nu pot fi prezenti la evenimente, sa primeasca un gust a ceea ce au ratat. :)


Tin sa mentionez ca pe acest blog se vor dezbate multiple subiecte din toate domeniile, nu numai dementele si excesele de euforie din asa zisa lume a petrecerilor.




La cat mai multe Ciocane,


G.M.

3 comentarii:

  1. o la la...muta ciocaniada maine..maine facem o ciocaniada si cu ocazia sosirii mele in buc?

    RăspundețiȘtergere
  2. Domne, eu sunt de parere ca trebuie sa postezi niste poze :D ca sa vada lumea ce si cum :))

    RăspundețiȘtergere
  3. a fost alb demi-sec... nicidecum rosu sec... :))
    Vive la "Temlul" Ciocanelor!!! :))

    RăspundețiȘtergere